FAQ

Masz do nas pytanie? Może znajdziesz na nie odpowiedź poniżej:

 

Doświadczenie, dbałość o szczegóły, indywidualne podejście do każdego, nawet najmniejszego zamówienia. To właśnie nas wyróżnia na tle innych kwiaciarni mieszczących się w Krakowie i na terenie całej Polski. Przy każdym, pojedynczym zamówieniu dokładamy wszelkich starań, aby zadowolić każdego naszego klienta, oferując produkt zgodny z oczekiwaniami. Stawiamy na jakość produktu oraz usługi.

W przypadku wysyłki, dbamy o odpowiednie zapakowanie przedmiotu oraz o bezpieczny transport. Gwarantujemy najwyższą jakość.

Zamówienia wysyłamy na terenie całej Polski. W związku z tym nie ma większego znaczenia z jakiego są Państwo województwa, miasta czy regionu. Nasz system wysyłek zapewnia szybkie i bezpieczne dostarczenie zamówienia.

Posiadamy bardzo sprawny system transportu zamówień.

Na terenie Krakowa i powiatu krakowskiego oferujemy dostarczenia za pomocą naszych kierowców, indywidualnym transportem.

Poza obszarem powiatu krakowskiego dostarczenia są realizowane przez zaufaną firmę kurierską. Jeśli złożą Państwo zamówienie do godziny 12:00, doręczymy je na następny dzień (bądź w wybranym innym terminie, zależnym od klienta)*. Po godzinie 12:00 zamówienia zostaną dostarczone w przeciągu 2 dni (nie licząc soboty i niedzieli).

Dostarczenie może być doręczone w godzinach 9:00 – 12:00, lub w przeciągu całego dnia do godziny 17:00. Opcja wczesnych godzin dostarczenia, może nie być dostępna w przypadku mniejszych miejscowości i wsi.

Przesyłki kurierem wysyłamy od poniedziałku do czwartku. Możliwa jest wysyłka w piątek z dostarczeniem w sobotę – w tej kwestii prosimy o kontakt indywidualny lub podanie takiej informacji w zamówieniu.

* informujemy jednak, że w wyjątkowych sytuacjach, np. w przypadku braku dostępności odpowiedniej ilości kwiatów, zamówienie wyślemy na następny dzień roboczy od daty zamówienia

W przypadku zamówień na terenie Krakowa oraz powiatu krakowskiego, godzina dostarczenia pozostaje do indywidualnego ustalenia z Państwem. Dostarczenia realizujemy od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:30 do 19:00.

Zamówienia, które są transportowane przez kuriera, są dostarczane w ustalonych porach, zależnych od wyboru opcji dostarczenia przez klienta:

- doręczenie pomiędzy 9.00, a 12.00

- doręczenie do końca dnia (które realizowana jest w przeciągu całego dnia od godziny 17:00),

- doręczenie w sobotę od godziny 9:00 do 12:00, lub w ciągu całego dnia do godziny 17:00.

Oczywiście, otrzymają Państwo bieżące informacje na temat statusu zamówienia. Wysyłamy wiadomości mailem lub telefonicznie w momencie nadania przesyłki oraz, gdy przesyłka zostanie dostarczona na miejsce.

Jeśli przesyłka nie zostanie doręczona w przypadku nie zastania nikogo na miejscu dostarczenia, skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.

Gwarantujemy, że do tworzenia naszych kompozycji używamy kwiatów najwyższej jakości i świeżości. Dzięki dedykowanemu systemowi logistycznemu oraz specjalnym rozwiązaniom, gwarantujemy świeżość kwiatów żywych przez minimum 3 dni.

Korzystamy z usług renomowanej firmy kurierskiej. Box kwiatowy zapakowany jest w bezpiecznym opakowaniu. Kurier ma obowiązek dostarczyć zamówienie pod wskazany adres, jednak w przypadku, gdy nie będzie odbiorcy, albo nie będzie mógł się z nim skontaktować, może zostawić innej osobie, przebywającej pod danym adresem.

W ramach usług dostawy, gwarantujemy jedno doręczenie. Prosimy o wybranie odpowiedniej godziny, przedziału godzin lub pory dnia doręczenia, w którym będziemy mogli dostarczyć zamówienie. Prosimy również o podanie numeru kontaktowego do odbiorcy.

Jeśli kurier nie zastanie nikogo na miejscu, w przypadku Krakowa i powiatu krakowskiego, paczka zostanie zwrócona do sklepu stacjonarnego Floral Concept Store.

Przesyłki kurierskie poza powiatem krakowskim, w przypadku niemożliwości dostarczenia, będą oddawane do pobliskich punktów odbioru, opisanym na awizo.

W naszym sklepie internetowym nie ma obowiązku rejestrowania się i zakładania konta. Mogą Państwo zrobić zakupy, wypełniając jedynie odpowiednie pola dostawy.

Zachęcamy jednak do zakładania konta, ponieważ dla naszych zarejestrowanych klientów, przewidujemy specjalne akcje rabatowe.

Oferujemy dodatkową możliwość złożenia zamówienia telefonicznie lub mailowo. Nasi floryści i konsultanci, udzielą Państwu wszelkich informacji dotyczących produktu i odpowiedzą na wszelkie zapytania.

Numery telefonu: +48 600 414 325 lub +48 883 351 341

Email: kwiaty@evaklimek.pl

W naszym sklepie internetowym dostępnych jest wiele możliwości płatności, w tym przelew natychmiastowy, płatność kartą, systemem PayU oraz PayPal.

Zapewniamy bezpieczeństwo transakcji, a także nigdy nie przechowujemy danych płatniczych.

Dostarczamy kwiaty pod każdy wskazany adres, niezależnie, czy będzie to prywatne miejsce zamieszkania, czy miejsce pracy. Prosimy jedynie o podanie daty i godziny doręczenia, a także danych do kontaktu bezpośredniego z odbiorcą. W przypadku większych firm lub korporacji, prosimy również o podanie pomocnych wskazówek bezpośredniego dostarczenia lub miejsca, gdzie i komu możemy przekazać przesyłkę.

Bukiet z kwiatów

Kwiaty w bukiecie należy delikatnie podciąć po dostarczeniu, a następnie włożyć je do wazonu ze świeżą wodą. Wodę najlepiej wymieniać codziennie lub co 2 – 3 dni, wtedy kwiaty najdłużej utrzymają swoją świeżość i piękno.

 

Box kwiatowy

Wychodzimy z założenia, że nasze kwiaty w pudełku mają być bezobsługowe. Staramy się zabezpieczyć produkt w odpowiednią ilość wody i specjalną odżywkę. Należy jednak pamiętać, że kwiaty nie powinny stać w ciepłym miejscu, a co kilka dni można odrywać listki, które pożółkną lub zaczną opadać.

Jeśli w uwagach do zamówienia nie zostanie zawarta informacja o potrzebie załączania paragonu lub faktury, nie załączamy ich. Spowodowane jest to tym, iż bardzo często nasze przesyłki są prezentem, bezpośrednio dostarczanym do odbiorcy.

Jeśli jednak mają Państwo takie życzenie, oczywiście jest taka możliwość i prosimy o podanie takiej informacji w uwagach do zamówienia.

Pragniemy również podkreślić, iż chronimy dane nadawców i nie udzielamy informacji odnośnie ich danych.

 

Oferujemy możliwość dołączenia bileciku, dopasowanego kolorystycznie i stylistycznie do zamówionego przedmiotu. Treść liściku można podać w specjalnym polu do zamówienia („treść liściku”) lub w uwagach do zamówienia.

Opcja dołączania bileciku jest całkowicie darmowa.

Oferujemy możliwość indywidualnego doboru dodatków do bukietów, boxów, koszy z kwiatami i innych, oferowanych przez nas kwiatowych produktów. Można do zamówienia dobrać naturalne kosmetyki, wina i ekskluzywne alkohole, czekoladki, perfumy i inne produkty, które umieściliśmy w naszym specjalnym dziale z dodatkami.

W razie pytań odnośnie produktów, działania sklepu, realizacji zamówienia, lub w przypadku problemów technicznych z zamówieniem internetowym, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 883 351 341 lub kontakt mailowy na adres kwiaty@evaklimek.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl